tisdag 8 mars 2011

Internationella kvinnodagen!

Jag har världens underbaraste pojkvän <3
När jag kom hem efter träningen blev jag uppvaktad med blommar:)
I min familj firar vi den här viktiga dagen flitigt men jag väntade inte mig någon speciell uppvaktning av min sambo eftersom det inte kommit upp på tal någon gång.
Jag älskar dig Johan!


Jättefina tulpaner!


Im happy!


_____________________________________________________________________

Sedan måste jag tacka min kära syster för dem fina presenterna som hon skickade ända från New York! Jag och Johan tackar så hjärtligt!


Johan och jag fick var sin Ralph Lauren piké och jag fick en extra present i form av ett partylinne som redan använts! Love it! På vykoret ser ni South Street Seaport i New York och dit ska jag i sommar, wwwweeeiiii:)

Syrran, tusen tack för presenterna!


Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar